SYNLAB on valmis saanud oma kodulehel uue elektroonilise vormi, mille kaudu on mugav ja kiire lisatellimust laborile saata. Seega ei pea enam analüüside lisatellimuse edastamiseks pikalt kõneootejärjekorras ootama. Tegemist on turvalise keskkonnaga – Teie poolt edastatud info liigub meie andmebaasi.
https://synlab.ee/arstile/lisatellimused/
Lisatellimust on võimalik täita eesti või vene keeles. Selleks, et vormi täitmine läheks võimalikult ladusalt, otsige vajalik info oma programmist üles (patsiendi sünniaeg, vana ribakoodi/tellimuse number) ning vormistage oma programmis uus tellimus uue ribakoodiga. Olge tähelepanelikud – nii vanal kui uuel tellimusel peavad patsiendi andmed kattuma. Kohustuslikud väljad on märgistatud punase tärniga.
Klienditugi võtab ühendust vormil oleva kontaktisiku või asutusega, kui tellitud analüüsi ei ole võimalik teostada või kui sisestatud andmed ei ole korrektsed.
Soovitame lisatellimuse vormistada esimesel võimalusel. Tuletame meelde, et labor säilitab proovimaterjale kuni 3 tööpäeva (sh laupäev), mistõttu hilisemal vormistamisel ei pruugi materjal enam alles olla. Palume arvestada ka analüüside säilitamistingimustega. Kui kahtlete, kas proovimaterjal on alles või analüüsiks kõlblik, võtke palun ühendust SYNLABi klienditoega (tel 17123, lisatellimused@synlab.ee).