Kuidas vastuseid kodulehelt vaadata

Analüüside vastuseid saab vaadata kodulehelt.
Alltoodud info on mõeldud kasutamiseks meditsiinipersonalile. Patsient ei saa kodulehelt analüüside vastuseid vaadata.

a) Kasutajanime ja parooliga

Teile antakse kasutajapõhine parool ja selle edasi andmine kolmandale isikule on Kasutaja vastutusel. Soovitame vahetada parooli, kui olete selle edastanud isikule, kes Teie asutuses enam ei tööta.

Kasutajanime ja parooli edastamiseks vajame järgmisi andmeid:

  1. Asutus
  2. Tervishoiutöötaja ees- ja perekonnanimi
  3. Tervishoiutöötaja registrikood
  4. E-posti aadress, millele kasutajatunnuse andmed saata
  5. Mobiiltelefoni number

 

b) ID-kaardiga

selleks vajame järgmisi andmeid:

  1. Asutus
  2. Tervishoiutöötaja ees- ja perekonnanimi
  3. Tervishoiutöötaja registrikood
  4. Isikukood
  5. E-posti aadress, millele kasutajatunnuse andmed saata

 

Kuidas uut parooli saada ?

Andke oma soovist teada laborile e-postiga klienditugi@synlab.ee.

 

Mida teha, kui tekib tõrge kodulehekülje kaudu vastuste vaatamisel?

Kui Teil avaneb aken kirjaga „There is a problem with this website’s security certificate“, on tegemist Internet Exploreri eripäraga, kus programmi turvakontroll peab antud lehte turvariskiks ja keeldub esialgu lehte kuvamast.

Sellest saab üle, kui klikkida „Continue to this website (not recommended)“